Відкритий урок з інформатики
"Кібербулінг або агресія в Інтернеті"
20 березня 2019 року було проведено відкритий урок на тему: “Кібербулінг або агресія в інтернеті”. Урок проведений з групою № 13 де було дітей ознайомлено з поняттям «кібербулінг» з усіма «за» і «проти» роботи в мережі Інтернет.
Дослідженням цього небезпечного явища займалися 4 групи: Iгр. Історія та походження терміну «кібербулінг»IIгр. Найпоширеніші типи кібербулінгу III гр. Психологічні портрети учасників кібербулінгу. ІVгр..Правила-поради для подолання кібербулінг. На уроці було застосовано інтерактивні методи навчання (метод "рефлексія", тести, вправа "Побажання").
Я привернула увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, пошуку виходу із небезпечних ситуацій.


Курси підвищення кваліфікації викладачів природничо-математичних дисциплін(жовтень 2018 рік)
20 березня 2019 року було проведено відкритий урок на тему: “Кібербулінг або агресія в інтернеті”. Урок проведений з групою № 13 де було дітей ознайомлено з поняттям «кібербулінг» з усіма «за» і «проти» роботи в мережі Інтернет.


Дослідженням цього небезпечного явища займалися 4 групи:
Iгр. Історія та походження терміну «кібербулінг»
IIгр. Найпоширеніші типи кібербулінгу
III гр. Психологічні портрети учасників кібербулінгу.
ІVгр..Правила-поради для подолання кібербулінг. На уроці було застосовано інтерактивні методи навчання (метод "рефлексія", тести, вправа "Побажання").Я привернула увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, пошуку виходу із небезпечних ситуацій.
Немає коментарів:
Дописати коментар